Barangolások és kalandozások a vikingek földjén

The Saga of a Hun

The Saga of a Hun

Információgyűjtés minden mennyiségben

2018. január 22. - morgergo

Ahogy egyre többet agyaltam, egyre inkább foglalkoztatott a kérdés, milyen érzés lenne aztán eljönni egy országból amiről ennyi pozitívumot hallottál, és tapasztaltál? Minden bizonnyal nem túl örömteli. Az igazság az, hogy itthoni körülményekben soha nem gondolkoztam, ami Magyarországot illeti. Örülök hogy magyarnak születtem, szeretem az országomat, de az ország jelenlegi állásán elgondolkozva ami az elmúlt durván 5-10 évet illeti, nem tudnám elképzelni itthon a jövőmet. Vagy inkább nem szeretném. Ez személyes vélemény.

Tehát mikor ezen pörgött az összes gondolatom, eszembe jutott, mi lenne ha nem csak egy pár napos kiruccanást tennék ott, hanem egyenesen oda költöznék, dolgoznék, élném a mindennapjaimat?

Annyira megtetszett az ötlet, hogy azonnal elkezdtem bújni az egyik videó megosztó oldalt, ahogy rengeteg videót megnéztem aznap, órákat töltöttem el ezzel, ami persze csak megerősített abban a hitben, hogy ott akarok élni. Persze a videók nem adhatnak kellő támpontot, ezért több egyéb forrásból is (mások blogjai, személyes tapasztalatai, és több más hiteles forrásból) kezdtem információgyűjtésbe. Ezek érintették elsősorban a munkavállalást, a megélhetést, a társadalmat, és minden egyéb kérdést, ami egy költözésben gondolkozó embert érdekelhet. Gasztronómiától kezdve a nyelven át az időjárásig. Jó pár napom, hetem ezzel telt el, hogy ezzel kapcsolatban bújtam a netet.

Időközben ezt az ötletemet felvázoltam a szüleimnek és a közeli családtagoknak, akik érthető okokból először erősen kételkedtek a helyzet komolyságában. Alapjaiban véve humorosnak mondható alkatnak gondolnám magam, tehát szerintem a szemükben ez egy újabb viccnek tűnt fel.

Folyt. köv.

G

A bejegyzés trackback címe:

https://izlandiimpulzusokk.blog.hu/api/trackback/id/tr9913593567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása