Barangolások és kalandozások a vikingek földjén

The Saga of a Hun

The Saga of a Hun

A kezdetek...

2018. január 19. - morgergo

Bemutatkozásom után jöjjön a második bejegyzés.

Valójában elég laza ,tervek nélküli életet éltem sokáig. Sok tervem volt amit félbehagytam. Elég hosszú időn át tanultam, viszont suli után mikor elkezdtem munkát keresni a beleütköztem a híres problémákba, mégpedig azokba hogy a legtöbb munkahely rám sem hederített, ahová beadtam az önéletrajzaimat. Emellett még elég lusta is voltam, ami nem túl jó kombinációt eredményezett, így volt pár év kisebb-nagyobb megszakításokkal ami munka nélkül telt el, ez pedig pénzhiányt idézett elő ami miatt sok kisebb tervemet nem tudtam megvalósítani a nagyokat pedig még inkább nem.

Ez így ment jó ideig, közben persze dolgoztam itt-ott (multiknál leginkább), de a szakmámban ami logisztikus sosem. (Mondjuk eleve nem is szerettem.)

Aztán egyszer jött a lehetőség, hogy a lakhelyemtől nem messze, egy jónak számító munkahelyről. Ez természetesen azonnal megragadandó lehetőség volt és be is adtam a jelentkezésemet, ami körülbelül fél éves intervallumú várakozás után sikerrel zárult. Elkezdtem a melót, megismerkedtem sok emberrel. Aztán tartós munkahely mellett elkezdtem felújítani a környezetemet.

Folyt köv..

G

A bejegyzés trackback címe:

https://izlandiimpulzusokk.blog.hu/api/trackback/id/tr8313589107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása