Barangolások és kalandozások a vikingek földjén

The Saga of a Hun

The Saga of a Hun

Az első megpróbáltatások

2019. január 24. - morgergo

Miután megérkeztem, a következő napon reggel egy hirtelen jött ötletem támadt.

A koncepció az volt, hogy a srácokkal találkozunk 10 órakor, és elmegyünk forgatni a belvárosban.
Mivel reggel 8-kor magamtól felkeltem, ezért arra gondoltam elindulok és nézelődök egy kicsit.
Még bőven sötét volt, nagyjából fél 11- 11 magasságában kel a nap januárban.
Felöltöztem, pénztárcát, telefont elraktam, kulcsot amit kaptam a lakáshoz, és nekiindultam.

Google térképen néztem, merre is járok. Mínusz 10 fok volt aznap reggel.
A tárkép használata mellett nem volt nehéz eligazodnom. Gyönyörű volt a sötétben a város, amit ki is használtam ahhoz, hogy készítsek pár jó képet.
A célállomás a Hallgrímskirkja volt, Reykjavík híres temploma, ami szinte a város központjában van.

Nem számítottam rá, hogy jó darabig emelkedőn kell mennem az utcákon. Elképesztően jópofa házak vannak itt, színes tetőkkel.
Hangulatos az egész város. Közben elkezdtem kamerázni a szüleimmel, élőben közvetítettem nekik a történéseket.
Majd megérkeztem a templomhoz. Az egész túra körülbelül 20 percet vett igénybe a szállásomtól.
Itt elég sokat időztem, fényképeztem, mutattam nekik a környéket, miközben kelt fel a nap. Csodálatos látvány volt.
Közben Csabiék szóltak, hogy elindulnak felém. De közöltem velük, hogy a templom belépős.
Körülbelül fél óra után az az ötletem támadt, hogy elindulok a parthoz. Látnom kell a hegyeket és a tengert megint!

Reykjavík vásárló utcáin mentem végig, ami pompásan festett. Rengeteg volt a turista.
Körülbelül 10 perc alatt megérkeztem a tengerhez. Eközben végig közvetítettem az eseményeket élőben anyuéknak, mutattam nekik a környéket, azt látták amit én.

Csabi szólt hogy elmennek pénz váltani. Majd bejelzett a telefonom. Mindössze 15% maradt az aksiból! Reggel 100%-on volt, mikor elindultam, de a mínusz 10 fok és a több mint egy óra kamerázás megtette a hatását.
Figyelmeztettem anyuékat, és le is raktuk. Ebben a pillanatban 15%-ról 7%-ra csökkent az aksi.
Majd azzal a lendülettel kikapcsolt a telefon.

Folytatás...


G.

A bejegyzés trackback címe:

https://izlandiimpulzusokk.blog.hu/api/trackback/id/tr6914585190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása