Barangolások és kalandozások a vikingek földjén

The Saga of a Hun

The Saga of a Hun

Megérkeztem!

2019. január 23. - morgergo

Ismételten eltelt pár nap...

Időközben megérkeztem Izlandra, ezzel teljesült az álmom egy része.
Január 15.-én, kedden hajlani 2 órakor keltünk a családdal. Előzetesen összepakoltunk minden holmit amire szükségem van. Egy közepes és egy nagy bőröndöt töltött meg.
Este 8-kor feküdtem le, gondoltam reggelig még alszom kicsit. Természetesen nem ment. 11-kor még ébren voltam.
Kicsit ideges voltam hogy fognak alakulni a dolgaim. Végül elaludtam, de hamar szólt a az óra.
Nem sokat szöszöltünk, 45 percen belül elindultunk, ez tartalmazott egy zuhanyt, egy fogmosást, lecsekkoltuk megvan-e minden.
Elköszöntem Samutól, a kutyámtól. Aztán indulás.

Sok felvételt készítettem a repülőtérig, mert akartam egy kis montázsvideót készíteni, az otthontól az izlandi otthonig.

A repülőtéren találkoztam a riporterrel és a kamerással, akiket már említettem, Csabival és Robival.
Előzetesen, január 12.-én forgattunk, az összekészülődést, riportokat a szüleimmel és velem, és egy "búcsú" ebédet.
Majd velem tartottak a baráti összejövetelre, amit szerveztem egy közeli vendéglőben.

És a következő találkozásunk a reptéren volt. Segítettek mindenben, nagyon jó fejek voltak velem.
Forgattunk a reptéren is ,majd becsekkoltunk, feladtuk a csomagot.
Ezután elköszöntem a többiektől, nem vettem túl érzelgősre a dolgot, hisz tartani fogjuk a kapcsolatot naponta többször is, kamerán keresztül, és egyébként sem halok meg, haza fogok menni előbb-utóbb.

Átestünk a gyorsított biztonsági ellenőrzésen, majd elindultunk a busz felé, ami a géphez vitt minket.
Gyönyörű tiszta reggel volt ,szinte semmi felhővel.
Felszálltunk a gépre, majd megkerestem a helyem, a 8F-et. Jó helyet választottam ami a kilátást illeti, de képek készítésére kicsit el kellett fordulnom.

Öveket becsatoltuk és 10-15 percen belül elkezdtük a felszállást, 7 óra 25 perc környékén.
Izgalmas volt, egyre gyorsabban mentünk, majd felszálltunk. Ez egy nagyon kellemetlen élmény volt nekem, nem számítottam arra a nyomó érzésre ami a mellkasomra hatott. Körülbelül 10 másodpercig éreztem ezt, aztán elmúlt. Ilyet még nem éreztem.

Természetesen a felszállástól kezdve mindent rögzítettem videó és kép formájában egyaránt. Első repülésem volt, nagyon izgalmas volt, mindaddig amíg fél óra elteltével csak a nagy felhőket láttam alattam semmi egyebet. Ekkor egy kicsit csökkent az érdeklődés, de még így is érdekes volt.
Vártam mikor látom meg a sziget partjait. Az út 4,5 órát vett igénybe.
Ekkor történt meg amire számítottam, és amit tudtam előre. Félig-meddig, de újra besötétedett.
Igen, ez azt jelentette hogy közeledünk. Két napfelkeltében volt részem.
Az egyik otthon Magyarországon reggel, a másik pedig Izlandon reggel.

Körülbelül 10:55 magasságában megpillantottam a partokat. Nem volt kétséges, hogy azt látom, amit... Izland.
A sziget körül véget ért az összefüggő felhőtakaró és megláttam az óceánt.
Sosem láttam még.
Ahogy egyre beljebb haladtunk, egyre többet láttam meg. Havas hegyeket, síkságokat.
Az idő nagyon szép volt, festői színekkel találkoztam az izlandi reggelben.

Megkezdtük a leszállást.
Tudtam hogy be fog dugulni a fülem, de arra nem számítottam, hogy ilyen mértékben. Eleinte fel sem tűnt, csak az, hogy nem hallom a mellettem lévő motor zaját.
Elkezdtem mormogni magamban, de ezt sem hallottam. Itt vált biztossá hogy nagyon bedugult a fülem.
Fokozatosan elkezdtünk ereszkedni, szép lassan. Ez a folyamat körülbelül 10 percet vett igénybe, majd elkezdtük a tényleges leszállást.

Miután szerencsésen landoltunk, a terminál felé vettük az irányt.
Felvettük a csomagjainkat, és elindultunk a door-to-door szolgáltatást igénybe venni amit megrendeltünk.
Egy kisbusszal szállítottak minket a leendő szállásunkra.
Nagyon szép út volt Keflavíktól Reykjavíkig. Természetesen itt is forgott a kis kamerám.

Megérkeztünk a szálláshelyre, ami az 5. emeleten volt.
A főbérlő segített bepakolni. Csodálatos látvány nyílik az óceánra a szobám ablakából. Ez volt az első amit megnéztem.
Majd jött egy rövid interjú, és lementünk az óceánhoz, ahol szintén interjút adtam.

Ezután boltba mentünk vásárolni. Fura ételeket láttam, de erről majd később.
Majd visszatértem a szállásra megpihenni. Hosszú nap volt.

Nem számítottam rá, hogy ennyire sok történés ér egy nap alatt.



G.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://izlandiimpulzusokk.blog.hu/api/trackback/id/tr1614584978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása