Barangolások és kalandozások a vikingek földjén

The Saga of a Hun

The Saga of a Hun

Az ötlet

2018. január 19. - morgergo

Az előző bejegyzésemben szót ejtettem arról  hogy milyen volt az előéletem és munkahelyeim. Most az új munka utáni változásokról ejtenék néhány szót.

Ugye új lehetőséget kaptam amit sikerült is kihasználnom egy a környékemen jónak számító munkahelyen. Mivel munkám volt ezért elkezdhettem gondolkozni a környezetem renoválásával. Mivel ekkoriban a szüleimmel éltem egy emeletes családi házban az emeleten (még jelenleg is),ezt konkrétan a szobámmal kezdtem. Elkezdtem nézelődni és kiválasztottam mind azt amire szükségem van a felújításhoz. A végére azt láttam hogy igazából mindent ki szeretnék cserélni. Gyűjtögetés után el is kezdtem szép lassan beszerezni a dolgokat ,ágyat, szőnyegeket, festéket, szekrénysort, mindent amit lehetőségem volt kicserélni.  2016. március 11.-én napon el is kezdtük a szüleimmel és a bátyámmal felújítani az egészet. Körülbelül 4-5 napot vett igénybe, és felismerhetetlen lett. Minden új volt benne. Ekkoriban jutott eszembe, hogy most megtehetek olyasmit is amikre azelőtt nem volt módom, például utazhatok.

Mivel külföldön még csak egy alkalommal jártam, Szlovákiában kiskoromban, ezért gondoltam szívesen elutazhatnék pár napra valahová. Mivel kedvelem az északi országokat, Finnország, Norvégia, Svédország, tulajdonképpen a hidegebb és havasabb országokat, mindenképp hasonló helyre vágytam volna. Akkor jutott eszembe hogy bár kicsit távolabb de ott van Izland is. Izlandról már akkor is tudtam hogy fantasztikus hely, és egyik fő célom, mint sokaknak az volt, hogy megnézzem a híres sarki fényt.

 

o-166990438-facebook.jpg

 

Komoly tervezésbe kezdtem azzal kapcsolatban mikor tudnék időt szánni rá, hogy kimehessek és mikor van a legnagyobb esélyem arra hogy elkapjam ezt a csodás természeti jelenséget, hiszen sajnos nem minden esetben van rá esély hogy lássuk, hiába töltünk kint pár napot.

Ezt elmeséltem a családnak, akik meglepődve fogadták ezt az ötletemet. Aztán elkezdtem agyalni ezen a lehetőségen és eszembe jutott egy másik gondolat.

Folyt. köv...

G

A bejegyzés trackback címe:

https://izlandiimpulzusokk.blog.hu/api/trackback/id/tr5213589177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása