Barangolások és kalandozások a vikingek földjén

The Saga of a Hun

The Saga of a Hun

Egy hosszabb leállás utáni visszatérés

2018. október 21. - morgergo

Mivel február óta nem foglalkoztam a bloggal, úgy gondoltam itt az ideje az újrakezdésnek.

 

Sok minden történt a legutóbbi posztom óta.

Elkezdtem a jogosítvány gyakorlati részét, bár elég lassan haladok benne. Ez egyrészt a saját lustaságomnak és időbeosztásomnak is köszönhető, másrészt az oktatóm túlvállalásának. Mindenesetre szép lassan letelnek a hátralévő vezetési órák, amik meglepően jól mennek - bár néha vétek hibákat természetesen-.

Augusztusban végre megvettem a repülőjegyet is Reykjavíkba, ami 2019.január 15.-re szól. Elég izgalmas esemény volt, életemben most fogok először repülni. Először a szüleimmel közös ötlet alapján a repülőgép elejébe, a 7. sor "F" jelzésű ülésére, ami a gép jobb oldalán a legszélső ülés. Mindenképpen ablak melletti ülést szerettem volna, ugyanis célom, hogy nagyon jó képeket és videókat készítsek. Ügyeltem rá, hogy a szárny ne akadályozza a kilátást. De aztán arra lettem figyelmes, hogy 10 sor üléshez, ami a gép elejének számít, sokkal több ablak van rendelve. Ezért utána néztem - amit nagyon jól tettem-, hogy biztosan ablak mellett van-e az ablak mellett. Hát nem. Legalábbis nem minden sornál. Hosszas keresés után egy videó segítségével rájöttem, hogy eggyel hátrébb, vagy kettővel előrébb kell helyet foglalnom, hogy biztosan ablak mellett üljek. Így választottam ki a 8F ülést. Kíváncsi leszek milyen lesz.

A szemműtétem is halad szép lassan. A napokban hívtam fel a klinikát, és kaptam is időpontot az alkalmassági vizsgálatra. Kicsit izgulok. Műthető lesz-e, és valóban olyan élményt fog nyújtani, mint ahogy azt mondják?

Közben az egyik magyar TV csatorna riportere hirdetést adott fel az egyik közösségi oldalon, miszerint a közeljövőben külföldre utazó, vállalkozó szellemű emberekkel szeretnének hosszasabb, a költözéstől a végállomásig tartó kisfilmet készíteni. Gondoltam miért ne kaphatnék az alkalmon? Szeretek szerepelni, és igazából magam is megszerettem volna örökíteni egy hasonló jellegű kisfilmben a folyamatot, tehát ez mindenképp egy jó alkalom lenne rá.
Így hát jelentkeztem, és írtam a riporternek. Beszélgettünk pár alkalommal írásban és szóban is egyaránt.
Nem tudom hogyan fog alakulni, de mindenesetre izgatottan várom bekerülök-e, mivel sok a jelentkező. Remélem sikerrel járok.

A hiányzó felszereléseket elkezdtem beszerezni. Vettem többek közt egy laptopot, egy laptoptáskát, egy túrabakancsot, sapkát, és az utazótáskákat. Kiváltottam az EU kártyát, az útlevelet.

Most kezd világossá válni, hogy ez nem vicc, nagyon kevés idő van hátra indulásig.
Számszerűsítve 86 nap.

 

 G.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://izlandiimpulzusokk.blog.hu/api/trackback/id/tr7914313947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása